Nutramax

Hälsotillskott för hund & katt

Nutramax består av ett team amerikanska forskare som utvecklar och utför kliniska studier av hälsotillskott för hund och katt. På grund av deras expertis och goda rykte har deras studier presenterats i ett flertal medicinska tidskrifter och veterinärtidningar. Med en balanserad sammansättning av aminosyror, antioxidanter och näringsextrakt framställer Nutramax tillskott som stödjer funktionen i leder och inre organ samt främjar immunförsvaret hos hund och katt. På VetApotek hittar du Nutramax prisbelönta tuggtillskott Dasuquin för katten och hundens ledhälsa, VetNutra Entero-Chronic för förebyggande av inflammatorisk tarmsjukdom hos hund och katt, samt Crananidin för friska urinvägar hos vovven och kissen. Oavsett om du har en seniorhund med artros, en valp med dålig mage eller en katt med urinvägsinfektion, så har VetApotek vårdprodukterna som gynnar din vän.

• Hälsotillskott för hund & katt
  • Tuggtabletter, doseringspåsar & kapslar
  • Ledtillskott för hund & katt
  • Urintillskott för hund & katt
  • Tarmtillskott för hund & katt

Våra fyrbenta vänner är lika viktiga som resten av familjemedlemmarna. Var uppmärksam på vovvens och kissens hälsa och ge den all den omvårdnad som den behöver under alla sina faser i livet. Hundar och katter kan precis som människor drabbas av hälsoproblem som diarré, matsmältningsproblem eller urinsten. Vi på VetApotek är glada över att det numera finns både effektiva och skonsamma tillskott för våra pälsklädda älsklingar. Välj mellan tuggtabletter, doseringspåsar eller kapslar. Vare sig du letar efter ett välsmakande pulver att strö över kattmaten eller om du är ute efter smaskiga tuggtabletter till din pudel, så hittar du rätt näringstillskott hos VetApotek.