Royal Canin Veterinary

Individanpassat veterinärfoder för hund & katt

Vi på VetApotek strävar alltid efter den bästa möjliga livskvalitén för ditt husdjur. Därför erbjuder vi Royal Canins torrfoder och blötmat för en bättre hälsa hos hundar och katter med diagnostiserade sjukdomar. Här finns exempelvis Royal Canin Anallergenic och Hypoallergenic för hundar med foderallergi samt Gastro Intestinal som är ett lättsmält foder för vovven med matsmältningsproblem. Royal Canins veterinärfoder ska endast ges i samråd med veterinär för att gynna husdjur med specifika besvär som diabetes, njursjukdomar, övervikt, mag- och tarmsjukdomar samt allergier. Välj mellan torrfoder, helfoder, våtfoder eller läcker mousse.

• Ges endast i samråd med veterinär
  • Veterinärfoder för hundar & katter med diagnostiserade sjukdomar
  • Skapat i samarbete med veterinärer och näringsexperter
  • Spannmålsfria alternativ
  • Torr- och blötfoder
  • Av bäst i test-vinnande varumärke

Royal Canin är ett respekterat varumärke som ofta hamnar i toppen i bäst i test-guider för hund- och kattmat. Därför har vi ett stort sortiment av Royal Canins katt- och hundfoder. Vare sig din fyrbenta vän har nedsatt leverfunktion, matintolerans eller njursvikt så hittar du anpassad kost hos oss på VetApotek. Och om du letar efter spannmålsfria alternativ så har du också kommit helt rätt. Oavsett om du har en perserkatt, norsk skogskatt, chihuahua eller labrador, så är det hos oss på VetApotek du hittar rätt kost för din vän. Ta del av vårt breda sortiment av Royal Canins dietfoder och ge ditt husdjur de bästa förutsättningarna för ett långt och aktivt liv.